Handelsbetingelser
Vilkår og betingelser for vores serviceydelser
Sidst opdateret: 1. maj 2023
1. Om mine services
Jeg tilbyder professionel vinduespudsning og fliserens til private kunder i Silkeborg og omegn. På min hjemmeside finder du detaljerede beskrivelser af alle mine serviceydelser.
2. Priser og betaling
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.
Betalingsbetingelser:
- For enkeltstående opgaver: Betaling skal ske senest 8 dage efter fakturadato.
- For abonnementsservice: Betaling opkræves månedligt eller kvartalsvis forud, afhængigt af den valgte abonnementstype.
Betalingsmetoder:
- Bankoverførsel
- MobilePay
- Kontant betaling (kun efter forudgående aftale)
Ved forsinket betaling opkræves renter i henhold til renteloven samt et rykkergebyr på 100 kr. pr. rykker.
3. Abonnementsservice
Ved tegning af abonnement gælder følgende:
- Der er ingen bindingsperiode på abonnementer.
- Abonnementet kan opsiges med 30 dages varsel til udgangen af en måned.
- Opsigelse skal ske skriftligt via e-mail til jakob@klaerke.dk.
- Ved opsigelse opkræves betaling for allerede udførte serviceydelser.
4. Aflysning og ændring af aftaler
Ønsker du at aflyse eller ændre en aftalt tid, bedes du kontakte mig hurtigst muligt og senest 24 timer før den aftalte tid. Ved senere aflysning eller ændring forbeholder jeg mig ret til at opkræve et gebyr på 50% af den aftalte pris.
Ved sygdom, dårligt vejr (ved udendørs arbejde) eller andre uforudsete omstændigheder kan jeg være nødt til at ændre eller aflyse en aftale. I så fald kontakter jeg dig hurtigst muligt og tilbyder en ny tid.
5. Udførelse af arbejdet
Jeg bestræber mig på at udføre arbejdet på det aftalte tidspunkt. Mindre forsinkelser kan dog forekomme, og arbejdet kan blive udført inden for et tidsrum på +/- 1 time i forhold til det aftalte.
For at jeg kan udføre arbejdet optimalt, bedes du sikre:
- At jeg har adgang til de områder, hvor arbejdet skal udføres.
- At der er adgang til vand og strøm, hvis nødvendigt.
- At området er ryddet i rimeligt omfang.
6. Reklamation
Er du ikke tilfreds med det udførte arbejde, bedes du kontakte mig inden for 48 timer. Jeg vil vurdere reklamationen og, hvis den er berettiget, udbedre manglerne uden ekstra omkostninger.
Send venligst reklamation via e-mail til jakob@klaerke.dk med en beskrivelse af manglerne og gerne billeddokumentation.
7. Ansvar og forsikring
Jeg er ansvarlig for skader, der måtte opstå som følge af mit arbejde, hvis skaden skyldes fejl eller forsømmelse fra min side. Jeg er ikke ansvarlig for skader, der skyldes eksisterende fejl ved din ejendom.
Jeg har tegnet erhvervs- og ansvarsforsikring, der dækker eventuelle skader op til 10 millioner kroner pr. skade.
8. Persondata
Jeg behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelseslovgivningen. Læs mere i min privatlivspolitik.
9. Kontakt
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig:
Silkeborg Multiservice
Birksvej 55
8600 Silkeborg
Telefon: +45 25 11 49 06
E-mail: jakob@klaerke.dk